شاید

  • pavaliza

نظرات  (۱۷)

بکسم کجان؟

  • آذری جهرمی
  • خب دیگه اینترنت هم که وصل شد

    تا اغتشاشات بعدی خدانگهدار

    مرسی عجقم

  • استیون هاوکینگ
  • واقعا لذت بردم از نظرهاتون

    چههه قدددد قشنگ بود

    استاد ببخشید صفحه ی دوم بعد از کلمه ی مغناطیسی جریان رو خریان نوشتید

    گفتم اطلاع بدم بهتون یه وقت بقیه دچار مشکل نشن

    چوبه جون کاپشن میخوای؟

    هه...

    از اتش عشق ندیدم خوشتر

    #نه_به_ارتروز_ساعد

    دوستان عزیزم سلام
    امیدوارم که خوب باشید من گفتم بهتون که شما توی سه تا هوش یا باهوشید یا تیزهوشید
    ولی ناموسا توی دنبال من گشتن فرقی با بز کوهی ندارید...
    #قایم_موشک_تا_ابد
    #اون_شما_بودید_که_قایم_شده_بودید_خودتون_نمیفهمید
    #پرادعاها
    #پروفسورگاردنرم_تا_به_ابد
    #کیمیا_یه_خبر_از_من_بگیری_بدنیستاا
    #کیمیا_ناز_نکن
  • اونی ستاره ی اسمونهاش بود...
  • بچه ها من تازه موو ان کرده بودم!

    سلدا و هلیا باشه، مهفام دیگه کیهه؟

    #چه_خبرتونهه

    #چههه_خبرتوووونه

     

    بابا اینجا هوا خیلی سرده یه کاپشن اتچ میکنی؟

  • دبیرستان غیر انتفاعی منظومه ی خرد
  • چشمم روشن!

    #madresenistke

    #دراماتیک_ترین_مدرسه_دخترانه_جهان_در_خاورمیانه_و_خاوردور!

    #مادر_این_بچه_ها_کجان؟

    #نگاه_به_غیر_نامحرم_زین_پس_دو_نمره_منفی

  • محمد حسین دارستانی فراهانی
  • سلام بچه ها

    من داری م داری

    محمد حسین دارستانی

    لطفا به عشقم لیندا،

    بگید همیشه دوووسش داااشتم

  • جهانگیرم، از جهان دلگیرم، ولی تو جهان صدام کن😏
  • سلام علیکم

    یا حبیبی

    Where is Yasamin mirabdollah?

    من فکر میکنم الاشتباه الآمده ام

    Alanyway اگر سیدتی رو نظرتن ، call me

    +96987267***

    لطفا دوستان جمع کنن خودشون رو از اینجا بسه دیگه

    مرسی اه

    #ما_دو_باله_پرواز_مرغ_عشقیم_انقد_توی_رابطه_ما_فوضولی_نکنید

    #جای_ژینا_تو_قلب_ما_دوتا_نیست

    #move_on_kon_ta_mesvak_nashi

  • جیرانِ داغ دیده
  • اومدم بگم تو دنیا به اندازه طعم عای متفاوت بستنی مهفام برای شما وجود داره ولی دیدم که شاعر بهتر از همه چی میگ؛

    از دل نرود هر انکه از دیده برفت

     

  • اصیلا از طبقه ی بالا
  • ببینید دوستان خودتون!

    دیگه حرف من رو باور نمیکنین اینو که میتونین باور کنین اه اه اه

    من هی میگم ولی کو گوشه شنوا!!!

    فقط الکی به من میگید کویین دِراما!

    #به_من_میگن_اصیلا_نیوز

    #نه_به_خشونت_علیه_اصیلا_ها

    #مهفام_جونم_فور_اور

    واقعا که مهفام براتون کامنت گذاشته؟

    آدم میمونه چی بگه اصلا والا!

    اگه راسته پس چرا برای ما کامنت نمیذاره؟

    من که میگم فیکه

    ولی حالا اگه یه درصد نیست ؛COUPLE GOALS!!!

    #TOOPINTERESTSEARCHKONICOUPLEGOALSAXETOONMIAD

  • مهفام طیبی مقدم
  • :**

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">